duminică, 23 noiembrie 2008

Brasov in zapezi :P

22 noiembrie 2008. Te trezesti ca omul de dimineata, dechizi ochii, arunci o privire adormita pe geam si ... soc: zapada de vreo 20 de cm. Te freci la ochi, te speli, dar nu dispare si te resemnezi. Trebuie sa mentionez ca iarna nu e tocmai anotimpul pe care il ador, chiar din contra. Detest toata "fleoscaiala" pe care zapada o lasa in urma. Dar daca tot ne-am nascut in Romanica trebuie sa ne multumim cu ce avem. Poate altii viseaza la zapada noastra si nu au parte de ea.
Asa ca azi, 23 nov, am hotarat sa ies un pic la ceva poze sa imortalizam prima zapada din iarna asta. ;) Revin cu rezultatele.

5 comentarii:

Unknown spunea...

la mine e soare si pofta de shaorma.. (niciun pufuletz de zapada)

aseara am bauto-bowlinguit.. cum sa dormi, lau?

uelcam! :)

Cleopatra spunea...

Eu m-am bucurat ca un copil mic cand am vazut ce frumos ningea sambata si chiar daca nu sunt fan iarna..propun sa ne bucuram de ea..

Laurentiu Petre spunea...

@Cleopatra: 10x de comment ... ce sa zic o sa incerc si sa ma bucur de iarna, desi nu e, dupa cum ziceam, anotimpul care imi place. Dar nu o sa se schimbe vremea pt. mine asa ca ma resemnez.
@Paula: ma bucur k mai aud cate ceva de la tine. Si ma bucur si mai tare k mai ai si viata sociala. :)

lorenzo spunea...

complimenti,stiu ca am un contribut si sunt orgolios.despre fotografii...m-a opri doar la a ta in care redescoper amicul cuminte si perseverent,educat si cu o vointa de fier.ar mai fi cea cu theo dar e trecut, si cleopatra care-mi aduce aminte de (cleopatra care si-a tradat barbatul cu imperatore adriano.vezi tu?...in speranza ca am ramas amicul tau lorenzo, imi permit.nu-ti doresc succes entru ca o sa-l ai,dar itr-o zi stiu ca am sa ma opresc la o galerie fotografica semnata...laurentiu

Laurentiu Petre spunea...

@lorenzo: multumesc de urari si de increderea pe care o ai in mine. si multumesc pentru ca mi-ai deschis drumul in lumea fotografiei. te salut.